A Boy Who Loves Genderswap Got Genderswapped So He Acts Out His Ideal Genderswap Girl
Hot
461
0.0
0 votes
Langue: Français
Télécharger APP
Rss
Information
Langue: Français
Post
Envoyer un message
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Ceddy90
Ceddy90
Feb 08, 2021
Out all the years I spent running away from my bully and lost a fight every time by each year

So as I got older I ask him to fight me again so I Dodge his hits and I keep doing it...

Then he back away

So I ask him a question why did you back away just now

So I walked to him and he just run away

With out me hitting him.
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
abhishek patel
abhishek patel
Aug 23, 2018
#Dignified-asleep-Saekiif you think about it isn't the boy a creep or pervert who just stares at the girl he likes.
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Cpt.Noob
Cpt.Noob
Aug 16, 2018
#Peerless-DadI enjoy this one. It’s got that will/sacrifice ideal of a good father willing to set aside his dreams and do whatever it takes because of his love for his kids. Always makes a good story.
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
FemboyHooters
FemboyHooters
Nov 23, 2020
I'm starting to post chapters of "
Go For It, Nakamura!" It's a yaoi manga, come check it out!!//. Description: Nakamura is a shy boy who falls in love at first sight with one of his classmates–his dreamy high school classmate, Hirose. But there’s a problem: they haven’t met yet. And Nakamura is a total klutz who might bungle things before they even begin! #Yaoi
1
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
sweet_strawberry
sweet_strawberry
Aug 18, 2018
#ORE-YOME-ORE-NO-YOME-NI-NARE-YOThat's the Best ever!😍 A Boy who will always love his princess😁
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
ocean wave
ocean wave
Aug 12, 2018
#XUAN-JI-CII love it so far one of the best mangas I’ve read next to this other one about a girl living with a boy who can turn into a dog and a boy who can turn into a cat but I lost the manga T-T
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Mr. Yuri Inspector
Mr. Yuri Inspector
Oct 05, 2019
Fall 2019 Upcoming must watch / check out shows:

New SEASOOOONS:

Boku no Hero Academia 4th Season - Oct 12
For those who watched bnha, it’s 4th season is almost here.

Sword Art Online: Alicization - season 2 Oct 13
Sword art online s2. yup it’s back. I have mixed feelings about this anime.

Shokugeki no Souma: Shin no Sara (Food wars 4th Season) - Oct 12
FINALLY. Benn waiting for this for AGES

Nanatsu no Taizai: Kamigami no Gekirin (7 Deadly sins season..2?) - Oct 9
Now this could be epic or shit.

Psycho-Pass 3 - Oct 25
I haven’t watched the previous seasons of this lmao so idk

Fate (ANOTHER FATE..well is this the 140th one now?) - Sep 29 (oh it’s already here)
Another fate..wooo..don’t care.

Bokutachi wa Benkyou ga Denkanai 2 - Oct 6
Harem anime season 2. yes. Idk why but japanese people obsess over this.

Chihayafuru 3 (3rd season) - Oct 23
Idk

Grandblue Fantasy Season 2 - Oct 5 (today)
Eh. Don’t care tbh.

High School Girl 2 - Oct 26
Um..what ze frick is this

Kono Oto Tomare! 2nd Season - Oct 6
OH YES PLEASE the music is very epic.

Fairy Gone 2nd season - oct 7
The first season was crep. eh.

NEW ANIME:

Shinchou Yuusha: Kono Yuusha ga Ore Tueee Kuse ni SHinchou Sugiru (Basically Cautious Hero) - Every Wendsday
This is a really good one. I watched the first ep and it looks like it’s going to be great. Isekai 1

Assassins Pride - Oct 10
I have no clue, but it has 40k members on myanimelist so maybe worth checking it out?
Idk lmao

Ore wo Suki wa Omae dake ka yo - Every Thursday
The first episode was fairly ok, it’s not for everyone because it’s kind of a generic harem
Actually I was going to instantly drop this because I hated the first 7 minutes, then right as I was dropping
it it just turned the tables by making the mc change his mood in a way that I haven’t seen before.
Check it out you might like it.

Azur Lane - Every Thursday (again)
It has action, military and historical tags.
Idk it looks wierd..meh.
The trailer didn’t tell shit tho

No Guns Life - Oct 11
Imma just say THIS TITLE REMINDED ME OF NO GAME NO LIFE AND HOW IT DOESN’T STILL HAVE A 2ND SEASON AGH
So sad.

Choujin Koukousei-tachi wa Isekai demo Yoyuu de Ikinuku you desu! (Hgih School Prodigies..) - Every Thursday
It looks nice..(it has great fan service too)
Worth checking out.
I don’t expect a whole lot but it’s interesting
Also, Isekai 2

Beastars - Oct 10
Furry

Hataage! Kemono Michi - Every Wendsday
Furry, but in a good way. Seriously this looks amazing lmao check it out I love it.
Isekai 3 lmao

Ahiru no Sora - Every Wendsday
Woo sports..don’t caree next

Babylon - Oct 7
Oh I went to Babylon the beach.
This looks good? Wait this is epic.
IT has a thriller tag so..iz a thriller / investigative thing
The trailer looks gret
Yeet

Honzuki no gekokujou: bla bla bla long name - Every Thursday
This looks bad. just no

Pet - Oct ??
It’s not about furries. The cover looks nice lmao

Watashi, Nouryoku wa Heikinchi de tte Itta yo ne! - Oct 7
Looks generic and bad. I’ll just pass this

Houkago Saikoro Club - Every Thursday
I’ll pass this aswell.

Hoshiai no Sora - Oct 11
Sora The teen adolescence story revolves around the coming-of-age of boys in a junior high school's soft tennis club, which is on the verge of shutting down. Touma Shinjou asks Maki Katsuragi to join the team for his vaunted abilities, and mentions a summer competition. Katsuragi asks for money in return for joining the team.
Yeah so um ok very epic copy paste by me

Keishichou Tokumubu Tokushu Kyouakuhan Taisakushitsu Dainanaka: Tokunana (muhaha y’all gotta write this name like I did which was hard af (I hope u can’t copy in this app so u got to write this all again(Idk if this is the case but ok))) - Oct 6
Looks..Isekai? 7 episodes? Wat Idk

Chuubyou gekihatsu Boy - Friday
No..I’ll watch just one more ep but Imma drop this one chief

XL Joushi - Is this a hentai?
The cover looks like it
-Oct 7

There are some more but I don’t have the time to write these anime, and all of them look shit so go to myanimelist if y’all wanna check them out.
This took centuries to write wtf
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Xx Luna dog xX
Xx Luna dog xX
Jul 12, 2020
I just got a hamster its a girl and its name is violet I love her so much!!
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Mr. Yuri Inspector
Mr. Yuri Inspector
May 15, 2019
Isekai Quartet is basically an isekai of people from isekai’s who get transported into an isekai world where they go through a isekai school life
did I mention there’s isekai yet?
So I thought this anime would be great
and yes it turned out to be so.
If you want to really get to juice sucked out of this anime then you got to watch the anime’s that isekai is based off.
Oh yeah I forgot to mention the plot of this anime is that 4 different isekai anime’s come together and go through a school life.
It’s really amazing to see how the protagonists and side charracters interract with eachother.
AND ITS MORE AINZ SAMA CONTENT YEEEEEEEES
Yeah I love overlord so..this anime was great. Yeah

I slap on this one a 10/10 I watch the intro and ed everytime I watch it idk why but it’s all so gret bc of dem all other anime stuff and stuff
Ye.
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Lorido
Lorido
Sep 03, 2019
The boy have a rush on the girl ayeeeei
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Hetlr TV
Hetlr TV
May 30, 2021
any girl wann see A TEEN BOY with BWC ?🔥🔥
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Cool roblox mermaids
Cool roblox mermaids
Jan 04, 2021
who else loves rem from re zero
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
afrodlove
afrodlove
Aug 13, 2018
#He-loves-me-gracias por actualizar!
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Hetlr TV
Hetlr TV
May 30, 2021
any girl wann see A TEEN BOY with BWC ?🔥🔥
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
IdiotAkane
IdiotAkane
Feb 10, 2021
So my friend said this at school, like almost EVERYONE hates Mineta, becase he's just a pervert who likes girls his AGE (16). And a lot of people simp for Hisoka, while Hisoka an adult is and is OBSESSED with Gon (12). That is totally absurd, do you want a adult simp for you? No.
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Lazy Sandra1
Lazy Sandra1
May 23, 2018
Some miraculous things must have happened on today otherwise why do I remind the comic I read many many years ago!😆😆😆😆😆😆
Who do you like best?!!! 💗 #BLEACH
Call out 👄her or his name!
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
random_poet
random_poet
Aug 12, 2018
#Barbaric-Husband-Gently-LovesCEO love fluff fest... if you read them once you'v read them all... and no, this isnt one of the good ones.
i would never believe a working woman would let any type of man 'man-handle' her into a car without her kicking and screaming, and a man who rapes as the ML. He is a rapist, dont romanticize it! ffs! he got you preggo while you were unconchious! if thats not rape, what is?
...rant end.
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Akemi yuki
Akemi yuki
Aug 14, 2018
#He-loves-me-jajajaj novios tan atrevidos.
0
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
Dark Unity
Dark Unity
Jan 30, 2019
this lightnovel has keep me without sleep for a couple of times, and really deserves it, the Mc isn't dense, and have enough power to be ok but not op and sometimes he has tough situations were he have to be smart.
i love the fact that he thinks too much everything, the anime references and much more stuff.

it's a Isekai of a otaku man killed by truck-san, his personality of a reincarnated man is only keep for a few volumes, after that, he grows up and almost forget he is a reincarnated man, and his personality is more focus in his current life.

I've not finished it but until now I've not being disappointed, I'm at Volume 17 Currently, so idk what's waiting for me *xd*



⚜️ Mushoku Tensei ⚜️
2
Transmettre
Suivre
Rapport
Original
All Of Anime’s Manga + Drawings
All Of Anime’s Manga + Drawings
Nov 08, 2020
Boy and the girl getting merry lovebrides
1
Rapport
Vous avez des problèmes ou des suggestions, n'hésitez pas à nous contacter.
Type de rapport
Post
Photos de poste
Utilisateur de post
Transmettre
Soumettre
@
Emoji
😀 😁 😂 😄 😆 😉 😊 😋 😎 😍 😘 🙂 😐 😏 😣 😯 😪 😫 😌 😜 😒 😔 😖 😤 😭 😱 😳 😵 😠 🤔 🤐 😴 😔 🤑 🤗 👻 💩 🙈 🙉 🙊 💪 👈 👉 👆 👇 🖐 👌 👏 🙏 🤝 👂 👃 👀 👅 👄 💋 💘 💖 💗 💔 💤 💢
Les clubs
Charger la page précédente
Charger la page suivante
copains
Charger la page précédente
Charger la page suivante
Image
Youtube
Vidéo
Soumettre
*Le format de l'URL n'est pas valide, vérifiez et réessayez s'il vous plaît
Emoji
😀 😁 😂 😄 😆 😉 😊 😋 😎 😍 😘 🙂 😐 😏 😣 😯 😪 😫 😌 😜 😒 😔 😖 😤 😭 😱 😳 😵 😠 🤔 🤐 😴 😔 🤑 🤗 👻 💩 🙈 🙉 🙊 💪 👈 👉 👆 👇 🖐 👌 👏 🙏 🤝 👂 👃 👀 👅 👄 💋 💘 💖 💗 💔 💤 💢
Image
Youtube
Vidéo
Soumettre
*Le format de l'URL n'est pas valide, vérifiez et réessayez s'il vous plaît
Emoji
😀 😁 😂 😄 😆 😉 😊 😋 😎 😍 😘 🙂 😐 😏 😣 😯 😪 😫 😌 😜 😒 😔 😖 😤 😭 😱 😳 😵 😠 🤔 🤐 😴 😔 🤑 🤗 👻 💩 🙈 🙉 🙊 💪 👈 👉 👆 👇 🖐 👌 👏 🙏 🤝 👂 👃 👀 👅 👄 💋 💘 💖 💗 💔 💤 💢
Les clubs
Charger la page précédente
Charger la page suivante
copains
Charger la page précédente
Charger la page suivante
Image
Youtube
Vidéo
Soumettre
Télécharger une video
Commencer à télécharger
0%
*Le type de vidéo doit être MP4
Emoji
😀 😁 😂 😄 😆 😉 😊 😋 😎 😍 😘 🙂 😐 😏 😣 😯 😪 😫 😌 😜 😒 😔 😖 😤 😭 😱 😳 😵 😠 🤔 🤐 😴 😔 🤑 🤗 👻 💩 🙈 🙉 🙊 💪 👈 👉 👆 👇 🖐 👌 👏 🙏 🤝 👂 👃 👀 👅 👄 💋 💘 💖 💗 💔 💤 💢